.

.

Poslání a vize

Naším posláním je tvořit uvědomělou společnost, kde lidé dlouhodobě pracují na svém seberozvoji, efektivně využívají svůj potenciál, přičemž výsledná seberealizace jim přispívá k životní spokojenosti. 

Naše vize je taková, že každý student obdrží dostatečné množství informací a průvodcovských rad k tomu, aby si sám nejlépe a efektivně mohl projít procesem, který mu pomůže vybrat si svobodně a vědomě svoji budoucnost.

Co děláme

Tvoříme nástroje a průvodce, které fungují jako kvalitní návod na tvz. „self-assesment,“ neboli sebehodnocení či sebediagnostiku. Aktuálně nabízíme studentům zdarma diagnostiku jejich osobnostního typu a školám metodickou podporu pro práci se studenty a třídou dle jejich typů.

Kdo za tím vším stojí?

Ředitelka a zakladatelka ústavu

Adriana Jarolímková

Její specializací jsou učební styly a jejich využití v praxi a v poslední době se intenzivně věnuje kariérovému poradenství. Díky pobytu v Malajsii, kde chodily její děti do místní školky, se začala věnovat antropologii vzdělávání a různým přístupům k výuce, především těm rozdílným mezi Evropou a Asií. Právě dokončuje magisterské studium na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy, obor Pedagogika a Bc. absovovala na Vysoké škole ekonomické v Praze, obor Mezinárodní vztahy, kde se věnovala spolku United Students, který tehdy založila. Studovala také v rámci výměn na Universität Basel ve Švýcarsku a Universität Hamburg v Německu. Strávila 5 let v zahraničí například v Austrálii, Novém Zélandu nebo v Latinské Americe. Její vášní je cestování a hledání nových zajímavých inspirací a konceptů vzdělávání v zahraničí. Je maminkou 3 dětí a svůj volný čas věnuje rodině.

Psychoterapeutka, lektorka a koučka

Eva Marková

Mgr. vystudovala na Filozofické fakultě Univerzity karlovy, kde se věnovala pedagogice a psychologii, má za sebou 15 let lektorské praxe v oblasti osobnostně profesního rozvoje a tisíce spokojených účastníků jejích kurzů. Specializuje se na psychologii komunikace a v Institutu kariérového poradenství reviduje materiály a školí Typologii osobnosti pro pedagogy.

Specialistka na standardizaci diagnostických nástrojů

Adriana Řeháčková

Vystudovala statistiku a datové inženýrství na Vysoké škole ekonomické a v Institutu kariérového poradenství zpracovává a vyhodnocuje data, která slouží k ověření a validaci našich diagnostických nástrojů. Na základě našeho výzkumu nám pomáhá ověřit, zda jsou tyto nástroje kvalitní a spolehlivé.